Klienditeenindus

Linxi klienditugi on saadaval 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas ja 365 päeva aastas. Muuhulgas aitame paigaldamise ja inseneritöödega seotud küsimustes ning pakume teenust Remote Hands & Eyes. Seega saate kasutada IKT-infrastruktuuri täieliku tugiteenuse eeliseid. Meie sertifitseeritud tehnikud on aitavad lahendada ja kõrvaldada kõik probleemid, mis on seotud teie andmete salvestamise, teisaldamise ja töötlemisega.

Linxi teenused

Klienditeeninduse meeskond on esmakontakt, kes pakub tugiteenust ja aitab probleeme lahendada, alustab uurimist ja määratleb probleemi olemuse. Kui probleemi lahendamiseks on vaja tehnilisemat lähenemist, tuleb appi Linxi võrgujuhtimiskeskus (NOC). NOC-i põhiülesanneteks on täielik võrgu jälgimine, hooldamine ja tehnilise abi pakkumine klientidele, et lahendada teise ja kolmanda tasandi probleeme.

Klienditeeninduse meeskonnad ja NOC-d asuvad Moskvas (Venemaa) ja Tallinnas (Eesti). Kõik meeskonna liikmed räägivad inglise keelt ja kohalikke keeli. Tänu sellele saavad nad suhelda klientidega selgelt ja tõhusalt ning vastata kõikidele tekkinud küsimustele.

 

  • Inseneritööd, paigaldamine ja tugi
    Meie kogenud ja koolitatud insenerid on valmis paigaldama ja testima seadmeid ja kaableid kliendi tegevuskohas ning aitama klienti nende kasutuselevõtmisel.
  • Remote Hands & Eyes
    Linxi teenus Remote Hands & Eyes aitab tõhusamalt lahendada meie majutuskeskustes asuvate seadmete probleeme nii päeval kui öösel. Võite ööpäevaringselt võtta ühendust meie asjatundlike inseneridega. Nad tegutsevad teie pühendunud ja usaldusväärsete „käte” ja „silmadena” ning aitavad lahendada seadmetega seotud probleeme, mis säästab teie aega ja raha.