Tehniline Tugi

Telefon: +372 622 3390 (E – R 09:00 – 17:00)
E-mail: support@linxtelecom.ee

Numbrile 622 3390 helistamine on Linxtelecomi võrgust tasuta, teistest võrkudest helistades kehtib vastava operaatori kehtestatud kõneminuti hind.

Linxtelecom vastab üle 95 protsendile kõnedest hiljemalt 30 sekundi jooksul.

Linxtelecomi tehnilise toe meeskond on vajadusel kättesaadav 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas, 365 päeva aastas. Rahvusvahelise meeskonna peamine töökeel on inglise keel, kohalike turgude kliente teenindatakse kohalikes keeltes (eesti, vene jne). Võimekas monitooringusüsteem võimaldab tehnilise toe spetsialistidel tuvastada ja operatiivselt lahendada mistahes probleeme või tõrkeid Linxelecomi teenustes.

Webmail
Veebiliides teie e-kirjade lugemiseks

Nimeserverid
Primaarne: ns.eunet.ee, 195.222.0.1, 2001:ad0::
Sekundaarne: ns.data.ee, 195.222.4.1, 2001:ad0::1 

Ajaserver
ntp.data.ee

Mailiserverid
SMTP: mail.datanet.ee, 195.222.0.3
IMAP: imap.datanet.ee, 195.222.0.33
POP3: pop3.datanet.ee, 195.222.0.33

Webhosting
Server 1#: 195.222.0.9
PHP: 5.2.0
MySQL: 5.0.26

Server #2: 195.222.0.10
PHP: 5.3.8
MySQL: 5.5.28

 

Lingid teenuste kasutamiseks
Püsiühenduste liiklusmahud ja koormusgraafikud: https://kqview.linxtelecom.com/
Andmed teie veebilehe külastatavuse kohta: http://www.teiehosting.ee/logs
Teie veebimajutuse administreerimisliides: http://www.teiehosting.ee/webadmin
Teie e-kirjade administreerimisliides: http://mailadmin.datanet.ee
Veebiliides teie kirjade lugemiseks https://webmail.datanet.ee/