Lisaväärtusteenused

  • Äritegevuse katkematus / avariitaastekeskus - Klientide ettevõtete tööshoidmiseks, võimalikult suure kättesaadavuse tagamiseks ja kriitilise tähtsusega andmete kaotsimineku vältimiseks pakub Linx oma klientidele kõikides majutuskeskustes äritegevuse katkematuse ja avariitaastekeskuse teenuseid. Selle kohandatava teenuse abil saavad kliendid jätkata tööd tavapärasel viisil.
  • Inseneritöö, paigaldamine ja tugi - Linxi oskuslikud insenerid on valmis paigaldama ja testima kliendi seadmeid ja kaableid ning abistama klienti nende kasutuselevõtmisel.
  • Remote Hands & Eyes - Linxi teenusega Linx Remote Hands & Eyes saavad kliendid meie majutuskeskustes asuvate seadmete probleeme igal ajal tõhusalt lahendada. Meie insenerid on saadaval 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas ja 365 päeva aastas ning tegutsevad teie „käte” ja „silmadena”, et täita vajalikke veaotsingu ülesandeid teie seadmetes. See säästab teie raha ja aega.

  • Andmevarundus - See teenus võimaldab klientidel varundada automaatselt väärtuslikke äriandmeid teises asukohas, mis tagab äritegevuseks kriitilise tähtsusega teenuste kättesaadavuse.
  • Litsents teenusena (LaaS) - on täisteenus, millega saate litsentsihalduse ülesannetega tegelemise Linxile üle anda. Olenemata sellest, kas tegemist on Microsofti või muu vajaliku litsentseerijaga – Linx Group aitab teil hankida vajalikud õigused.  
  • Kohandatud lahendused - Hübriidlahendusi otsivatele klientidele pakub Linx Group võimalust ühendada IaaS-platvorm spetsiaalsete serverite ja Linxtelecomi kiire võrguga. Andke meile teada, mida vajate, ning loome ja juurutame just teie nõuetele vastava lahenduse.

Võrk, mida võite täielikult usaldada