Rahvusvahelise klienditoe spetsialist

Tallinn, Eesti

Tööülesanded:

  •  Klientide probleemide fikseerimine ja lahendamine (helpdesk) selleks ettenähtud süsteemis
  • Aktiivne kliendisuhtlus telefoni ja maili teel
  • Teenuste kasutusmahu ja kompensatsioonide edastamine
  • Võrguhoolduste koordineerimine
  •   Kvaliteetne klienditeenindus

Nõudmised kandidaadile:

  • Olemasolev või omandamisel telekommunikatsiooni või IT-alane haridus
  • Väga hea inglise keel oskus kõnes ja kirjas
  • Hea eesti ja vene keele oskus kõnes ja kirjas
  • Kiire reageerimisvõime ja hea suhtlemisoskus
  • Korrektsus ja kohusetundlikkus
  • Paindliku tööajaga töötamise võimalus

Kasuks tuleb:

Eelnev töökogemus helpdeskis

Omalt poolt pakume:

  • Koolitust konkreetseks tööks
  • Motivatsioonipaketti, mis koosneb konkurentsivõimelisest põhipalgast, mitmetest hüvedest ja kaasaegsest töökeskkonnast
  • Töötamist oma ala tippspetsialistide nooruslikus meeskonnas
  • Arengu- ja karjäärivõimalusi rahvusvahelises kiirelt kasvavas telekommunikatsioonikontsernis

Info:

  • Tööle asumise aeg: Niipea kui võimalik
  • Tööaeg:  Täistööaeg vahetustega, Töö kooli kõrvalt
  • Kontaktisik:  Marge Arro
  • Lisainfo telefonil:  6223395
  • Kandideerimiseks saada CV läbi CV-Online või marge.arro@linxtelecom.com.

Kui te ei leia sobivat tööpakkumist siit, siis võtke meiega ühendust.