Meie visioon, missioon ja strateegia

visioon

Visioon

Oleme andmehalduse eelistatud äripartnerid nii täna kui ka tulevikus.

 

missioon

Missioon

Linx loob pikaajalisi ärisuhteid, et olla teie eelistatud äripartner. Lisaks kaitseme, talletame, töötleme ning edastame andmeid nii nendes piirkondades, kus me esindatud oleme, kui ka kõikjal mujal. 

Linxi eesmärk on pakkuda ainulaadset majutuskeskuste ja telekommunikatsioonivõrkude kombinatsiooni, mida haldab pühendunud ja professionaalne meeskond.

strateegia

Strateegia

  • Pakume valdkonna parimat kvaliteeti, turbestandardeid ja lahendusi.
  • Tagame oma klientidele ja aktsionäridele parimad tulemused.
  • Meie rahvusvaheline haare, tipptasemel lahendused ja kogemused toovad kasu meie äripartneritele.
  • Oleme suunatud tulemuste saavutamisele.
  • Mõtleme ja tegutseme lähtudes Linxi põhiväärtustest.

Põhiväärtused

Usaldusväärsus

Tagatud usaldusväärsus

Lubame olla ausad, usaldusväärsed, läbipaistvad ja järjekindlad kõiges, mida teeme. Partnerite ja klientidega suheldes oleme nii sõnades kui tegudes ausad ja avatud.



 

Kliendikesksus

Pühendume kliendile pakutavatele väärtustele ja kliendi rahulolule

Meie kliendid on kõige tähtsamad. Meie peamiseks liikumapanevaks jõuks ja pideva enesetäiustuse motivatsiooniks on võimalus anda panus meie klientide edusse. Loome ja koostame lahendusi, mis vastavad klientide ootustele ja ületavad neid.

 

Püüd täiuse poole

Pühendumine kvaliteedile ja väärtustele

Pühendume oma tegevuses kvaliteedi ja väärtuste pakkumisele. Julgustame meil töötavaid talente ja andekaid spetsialiste, et nad oleksid edukad nii innovaatiliste lahenduste loomisel kui ka nende elluviimisel. Meie kirg on andmed ja modernne tehnoloogia, mis motiveerivad meid edukalt tegutsema ja pakkuma tipptasemel IT-lahendusi.

Ühtne meeskond

Pühendumine ühisele edule

Oleme rahvusvaheline meeskond, kus kohalik kogemus on kombineeritud ülemaailmsete standarditega. Jagame oma teadmisi ja pingutame ühiste eesmärkide saavutamise nimel.



 

Meie identiteet

Kas teist saab järgmine klient, kes hakkab kasutama Linxi väärtuste pakutavaid eeliseid?